DIY - Teepee time

Mijn eerste DIY naai-project.. een Teepee!
Op mijn vorige post zag je al een foto van mijn naaimachine maar die poging is mislukt!
Eigenlijk niet zo erg want nu kon ik opnieuw beginnen met de mooie stof!
Ik wilde graag een teepee maken in zwart wit tinten, want ja.. hij staat in de woonkamer!
Dus toen ik op de mooie blog van Charly een zwart wit exemplaar zag was ik verkocht!

Zie hier mijn eerste diy-naai-project, best een beetje trots.. helemaal alleen gemaakt!
 
 





Aangezien dit mijn eerst keer op de naaimachine was kun je je wel voorstellen dat het
heel wat frustratie teweeg bracht!
Stof en bamboo stokken die door de kamer vlogen, gevolgd door vele zuchten en nieuwe pogingen..
Maar... nu zijn we goede vriendjes!




12 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk geworden! Deze past tenminste in het interieur, dat is toch mooi meegenomen hihi. Ik heb ook voor het eerst een teepeetent gemaak voor mijn dochters zal hem snel eens plaatsen op mn blog, een roze. Wat een werk toch nog he? Al die grote lappen op maat knippen, ik wist niet eens hoe ik het spoeltje moest vervangen dat heb ik op youtube uitegzocht.. Smaakt wel naar meer na dit projectje. Fijne dag, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik had precies het zelfde!! :) mijn moeder wel 10 x gebeld voor uitleg.. Maar als je t door hebt is het wel leuk om te doen!
      Ben benieuwd naar jouw teepee!!

      X Laura

      Verwijderen
  2. Ahhh...wat is ie leuk!!
    Ik had volgens mij helemaal nog geen antwoord gegeven op jouw vraag, maar zie dat het jou heel goed is gelukt...TOP!!
    Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh dat maakt niet uit!!!
    Het was even vogelen maar tis gelukt, niet zo mooi als de jouwe maar oefening baart kunst! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gemaakt! Staat goed in je interieur. Misschien moet ik mijn naaimachine ook maar weer eens tevoorschijn halen.

    Groetjes Colinda (onlyhandmadeloves.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er mooi uit, past ook goed bij de inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ech heel mooi, knap hoor. Ik zou het echt niet kunnen. Ik heb ook een keer een tent gemaakt, met de hand genaaid (staat ook op mijn blog), hij was alleen niet geheel onverwoestbaar ;-).
    Denk dat Joost er vast en zeker veel plezier aan zal beleven.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Ik heb ook een haat-liefde verhouding met de naaimachine. Moet eigenlijk eens naar m'n moeder om echt uitleg te krijgen, zelf proberen werkt namelijk niet altijd ;) Erg leuke speelplek zo :) Fijn weekend! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo gaaf! Hij stond al zooo lang op mijn lijstje om te maken voor in het kamertje van mijn dochter maar we hebben er met haar verjaardag eentje cadeau gehad dus helaas.... Hij wordt goed gebruikt, dus wie weet als deze is versleten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Wat heb je een te gekke blog (ontdek 'm net)! Je tipi lijkt erg op de DIY die ik op m'n blog heb staan (http://www.elskeleenstra.nl/2013/06/tipi-diy.html). Niet moeilijk voor een beginnende naaister :-). Deze versie van jou is iig super geworden!
    Groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...