Size it up!

Sorry... Daar gaan we weer.... Ik ben weer aan het schuiven geweest met Joost zijn speelhoek.
Hij heeft inmiddels zoveel auto's en autobanen dat er iets meer tafel nodig is!
De grijze kast is naar de garage net als het kleine bureautje.

Ook gaan we binnenkort eindelijk de schrotenmuur stucen!!! Jeeee
Al 3 jaar een doorn in (vooral) mijn oog,
dus nog heel even en dan hebben we ook een strakke muur achter de bank. 




Notice the little uggs... Zooo cute 


Schattig hertje hè, was de kartonnen voorkant van Joost z'n nieuwe dekbed :)


Ook de indeling op het tv meubel beetje verandert, was de lijsten even zat.
Probeer het iets rustiger te houden met alleen wat bladen en een bolvaasje.
Naruurlijk mogen de foto's gewoon blijven, samen met een nieuw maskingtape slingertje.







16 opmerkingen:

  1. Heel leuk!! Speelgoed van twee kids was voor mij een doorn in mijn oog, daarom hebben wij een speelkamer ingericht speciaal voor hun...ook dat moeten ze netjes houden, maar onze woonkamer is wel speelgoed-vrij :)
    Ik droom ook van glad gestucte muren, wij hebben glasvezel :( Dus ik ben benieuwd naar jullie muur haha...
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ben benieuwd naar de speelkamer van je kids!! :)
      Bij ons hebben alle muren een klein korreltje maar wel spierwit dus het valt mee, alleen die schrotenwand zit gewoon heel lelijk in de lak met erg veel schroefgaten! Twijfel of we hem dus gaan opknappen of dat we de boel gaan stucen... twijfels twijfels

      Verwijderen
  2. Haha ik vind het wel humor hoor dat je het nu weer hebt verandert, net als het kamertje van je zoontje. Een heerlijke en mooie plek om te spelen heeft hij zo, hij blij en jij blij. lekker alle rommel uit het zicht. Wat een schattig plaatje zat er bij zijn dekbed.Leuk vooruitzicht een gladde muur, hier lelijke muren met een korreltje brrrrrr maar ja niet alles kan in een keer aangepakt worden en wensen hebben is altijd leuk om te vervullen. Ik vind je huis prachtig. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden!! Heerlijk dat hij nu veel meer speelplek heeft!
    De schrootjes storen mij niet op foto...past wel bij een scandinavische stijl vind ik. Maar ik weet uit ervaring dat als je je ergens aan gaat storen, dat dit ook niet meer uit je hoofd gaat ;-)
    Wij zijn ook weer bezig met verhuizingen binnenshuis, haha!
    De apothekerskast is eindelijk uit de opslag gehaald en heeft nu een plek op onze slaapkamer gekregen. Hij staat ongelofelijk stoer...ik moet als hij de juist kleur gekregen heeft echt dringend foto's maken voor mijn blog.
    Komt goed!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het blijft een lastig iets... Soms denk ik weer ja ik laat ze gewoon zitten en het volgende moment irriteer ik me vreselijk! Mijn vriend wil ze eigenlijk ook houden... maar als we daarvoor gaan wordt het ook een klus.. je ziet het niet op de foto maar ze zijn erg lelijk geschilderd.. Dus dan alles eraf goed opschuren en opnieuw in de lak.. twijfel twijfel ;)

      Ja ben benieuwd naar jouw veranderingen!!
      X Laura

      Verwijderen
  4. Hihi heerlijk toch dat veranderen in eigen huis ;-) Ziet er weer erg leuk uit, heerlijke speelhoek zo:-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Jij blijft ook maar veranderen in je huis hé =)
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo de speelplek ,,, ik krijg die van mijn zoontje maar niet hoe ik hem wil hebben , het blijft steeds te kleurrijk naar mijn zin ;)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat er nu meer speelplek is. Heerlijk he de ruimte. Mij wil dat maar niet lukken hoor. Dan heb ik de kamer wat leeggehaald en denk ik heerlijk rust en dan ....... zie ik weer andere leuke dingen. en dan gaan we weer, Maar leuk blijft het he dat schuiven en veranderen.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben al een tijdje een stille volger van je leuke blog
    En lees elke keer weer met veel plezier hoe enthousiast en bedreven jij bezig bent met je interieur.
    Erg leuk hoekje voor je zoontje
    Helaas is onze woonkamer niet zo groot dat er een aparte speelhoek voor onze kids is maar blijft op mijn verlanglijstje staan. En ondertussen blijf ik jou blog volgen voor inspiratie ;-)
    Groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi weer hoor, blijf maar lekker schuiven, wij genieten mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke speelhoek! Strak en opgeruimd. Vraagje over de bakken, zijn dit bakken of kastjes? Kan je ze gewoon makkelijk open doen of moet je dan het bureau blad even optillen? Of zit het blad vast aan de muur?
    Benieuwd waar ze vandaan komen
    Erg leuke blog trouwens! Heerlijk die binnenkijkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om te lezen! Hier nog zo 1 met constante veranderkriebels!
    Net als Lynn Bee vraag ook ik mij af waar deze bakken/manden vandaan komen:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...