September


Alweer een maand voorbij.. een drukke.. maar mooie maand!
Als eerste kwam deze maand het 101woonideeen nummer uit met de binnenkijker van ons huis uit!!
Zooo trots en mega raar om jezelf en je eigen huis zo te zien!
Inmiddels is er al wel weer een hele hoop verandert qua inrichting.. maar dat is heel normaal bij mij! ;)

























Ook ben ik bij de Woonbeurs geweest, en met name naar het 101woonideeen huis!
Want hier stond een lampje dat ik gemaakt heb in te shinen!!
Je kon meedoen op instagram met de #101zelfgemaakt en daar was mijn diy dus uitgekozen als winnend diy item!
Dat betekende 2 vrijkaartjes en mijn item in het huis!
Op het kleine bordje ernaast staat de omschrijving en mijn naam!

 
 























Het leukste van alles is nog dat zoveel mensen dit een van de mooiste stands vonden en dit wandje dus erg vaak voorbij is gekomen op Instagram!
 
Het duurt nog even maar man wat gaat de tijd snel.. alweer bijna kerst!!
Sinterklaas is qua styling toch net wat minder interessant dus ik kijk meer uit naar kerst!
Dit jaar heb ik ook een setje kaarten ontworpen.. deze staan inmiddels in de shop!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nog een nieuw item, de woonketting Lights..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Ook in huis weer kleine veranderingen.. waaronder de nieuwe salontafel en stoel!
De salontafel maakte we zelf en de stoel is van Teleukhout.. een Rar rockingchair






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Van de week lekker bij Ikea geweest en daar is Kerst al begonnen.. veel ideetjes opgedaan...
Gaan we dit jaar voor een hele witte boom, goud, of traditioneel zilver...?
In ieder geval wel dit geweldige 'looplampje' meegenomen, of eigenlijk twee!
 
 
 
 
 





















Op intagram is het weer Instaswap tijd.. het maken van een kleinigheidje/cadeautje voor iemand die je niet kent en dit ook terug ontvangen.. super spannend dus!!
Bezig met voorbereidingen en het account van mijn 'swapmaatje' inspecteren..
Verzenden gebeurt 3 nov dus later meer daarover!





5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie reportage. Het is heerlijk met je huis bezig te zijn he? Toevallig gaan wij zaterdag naar Ikea dus ik zal eens nar de kerststol gaan kijken.
    Ik wens he nog een fijne week liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je huisje in een magazine staat, lijkt me echt heel apart om dit idd terug te zien. Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik was jouw huis al tegengekomen. Ik was afgelopen donderdag bij Ikea, maar daar waren de zwarte lampjes helaas al op!
    De stoel van teleukhout.nl is echt heel erg mooi en past ontzettend goed in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he om je eigen huis te hebben. En tof dat het in een magazine staat joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie foto´s en zeker terecht dat je in een magazine staat met je huis. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...