Vouwkunsten


A S S E M B L I
Wat een werk, maar wat is hij gaaf geworden!

Dankzij de mensen van It's a present heb ik de mooie gevouwen beer nu in onze woonkamer hangen.
Voor 2 weken terug ben ik bij It's a present in Utrecht langs geweest, een mooie winkel in een geweldig 900 jaar oud grachtenpand.
De winkel heeft 3 verdiepingen met allerlei leuke goodies en mooie woonaccessoires van oa Bloomingville, House Doctor en Serax.












 
Ik heb dus gekozen voor de witte beer.
Thuis gelijk aan de slag gegaan, eerst alles rustig lezen en klaarleggen.
Ik heb het papier eerst andersom op tafel gelegd met zware boeken erop dat werkt wat makkelijker.

Vervolgens alles uitgeknipt, maar ik ben van mening dat snijden beter was geweest.. bij deze een tip!
Ondanks dat ik vrij netjes kan knippen kan er niks op tegen snijden.
Vervolgens met de punt van een schaar alle stippel/vouwlijntjes 'overgetrokken', vouw het papier vervolgens beide kanten op, om een scherpe lijn te krijgen.
Daarna is het een kwestie van geduld, secuur werken en lijmen maar!

Op de verpakking staat dat je ongeveer 3,5 uur werk hebt.. tijdens het knippen dacht ik oooh dat kan ik veel sneller, maar dat vouwen en lijmen valt nog behoorlijk tegen! ;)
Het is echt even goed puzzelen en gewoon echt de tijd ervoor nemen.
Bij mij kwam mijn lieve iet wat drukke peuter helpen/storen hihi..
Mijn beer wint dus niet de schoonheidsprijs van dichtbij, ik heb bijvoorbeeld een keer de lijmstrip aan de buitenkant gelijmd... Het valt mij heel erg op maar de visite ziet het gelukkig niet eens! :)

Na een kleine 4 uur in totaal hangt mijn beer in onze woonkamer <3


































Mocht je nou ook graag deze beer willen of een van de andere dierenhoofden, neem dan zeker een kijkje in Utrecht bij It's a present je kijkt je ogen uit!!!
Of bestel 'm natuurlijk online op: www.itsapresent.nl




9 opmerkingen:

  1. Zo je ent creabea geweest. Wat hangt de beer mooi aan de muur. Dan heb je wel veel eer van je werk he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef wat een klus! respect hoor, daar had ik het geduld niet voor...ook niet zonder kleuter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een gedoe! Vind je huis er overigens echt heel mooi uitzien! Zeer strakke inrichting met erg veel sfeer. Waar heb je je vloeren laten doen? Vind die kleurcombinatie ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Ziet er heel erg mooi uit hoor, netjes lekker licht gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het licht is echt super mooi. Goed gedaan hoor, wel veel werk zeker?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...